Změny v Liberci pokračují, po Nezmarovi se vrací další klubová legenda. Gebre Selassie se stal novým sportovním ředitelem

Změny v Liberci pokračují, po Nezmarovi se vrací další klubová legenda. Gebre Selassie se stal novým sportovním ředitelem

V Liberci po vstupu nového majitele Ondřeje Kanii nezůstává kámen na kameni. Po jmenování nového generálního ředitele Jana Nezmara se mění i vedení sportovního úseku klubu. Theodor Gebre Selassie v pozici sportovního ředitele nahradí dosavadního šéfa Zdeňka Koukala. 

"S Theem nás pojí dlouhodobý vztah, jednak jako spoluhráčů a také jako přátel. Jsem přesvědčen o tom, že je velkou výhodou, pokud jsou na řídících pozicích klubu lidé, kteří k němu mají hluboký a dlouhodobý vztah. A to Theo, jako jedna z legend klubu, jednoznačně splňuje," uvedl v prohlášení na klubovém webu Nezmar. 

KANIA ZAČAL ÚŘADOVAT, NA STADIONU U NISY VRACÍ DO FUNKCE NEZMARA A BUDE PO NĚM CHTÍT NÁVRAT NA NEJVYŠŠÍ PŘÍČKY

Gebre Selassie se do pozice ve vedení dostal na den přesně devět měsíců po oficiálním konci kariéry. Bývalý reprezentační obránce se do Liberce vrátil v létě 2021 po devíti sezonách ve Werderu Brémy. Před odchodem do Německa odehrál ve Slovanu čtyři sezony a v roce 2012 skvělými výkony pomohl k třetímu titulu v klubové historii. 

"Slovan se stal jedním z mých osudových klubů a Liberec domovem pro moji rodinu. Nesmírně si vážím příležitosti aktivně se podílet na vedení klubu v jeho nové etapě. Stejně, jako jsem se o to snažil jako hráč, budu i ve své nové roli dělat vše, co bude v mých silách, pro to, abychom byli úspěšní. Těším se na spolupráci s Honzou Nezmarem. Věřím, že nám to bude klapat stejně jako kdysi na hřišti," řekl Gebre Selassie. 

Kromě sportovního vedení, klub posiluje také marketingový tým. Šéfem obsahu bude nově Štěpán Hanuš, jenž v minulosti působil v LFA. Jeho cíle budou jasné: navenek zlepšit obraz klubu, přitáhnout nové sponzory, ale hlavně nalákat diváky zpět na tribuny Stadionu U Nisy. Liberci s průměrnou domácí návštěvností lehce přes 3000 diváků patří v ligovém srovnání až 13. pozice. 

"Jedná se o podstatný krok ve snaze klubu pozvednout marketingovou aktivitu, která by měla ve střednědobém horizontu vést k významně vyšším návštěvám na domácích zápasech a atraktivitě klubu vůči potenciálním sponzorům," uvedli Severočeši.

Zdroj: FC Slovan Liberec