eFotbal

Hlavní město fotbalu v Ústeckém kraji vstoupilo do stejných vod jako Sparta, Liberec či Olomouc

Hlavní město fotbalu v Ústeckém kraji vstoupilo do stejných vod jako Sparta, Liberec či Olomouc
Hlavní město fotbalu v Ústeckém kraji vstoupilo do stejných vod jako Sparta, Liberec či OlomoucFlashscore
Teplice půjdou do nové sezony s novým generálním partnerem, jimž se stala sázková společnost Tipsport. Skláři se tak zařadili do společnosti, ve které je Sparta, Sigma nebo Liberec.
Reklama
Reklama

Logo Tisportu bude na nových sadách domácích i venkovních dresů umístěno hned pod majitelem a prémiovým sponzorem AGC.

"Velmi si vážíme toho, že se můžeme spojit s tak významnou českou společností, jakou Tipsport bezesporu je. Věříme, že tato spolupráce přinese mnoho úspěchů oběma stranám," nechal se slyšet ředitel sklářů Rudolf Řepka, s tím, že spolupráce nekončí ani s Bílinskou kyselkou.

"Velmi si ceníme nové spolupráce s Teplicemi, které jsou hlavním městem fotbalu v Ústeckém kraji a jsou historicky nedílnou součástí české prvoligové scény. Teplice v poslední sezoně zvládly zcela zásadní bitvu o setrvání v lize a teď bychom rádi i naší podporou přispěli k tomu, aby se klubu opět dařilo, chodil plný stadion a třeba se znovu povedlo mezi talentovanou mládeží objevit a připravit pro světový fotbal takovou hvězdu, jakou se později stal Edin Džeko," doplnil vedoucí sponzoringu Tipsportu Martin Ptáčník.

Zmíněné nové trikoty, které budou k dispozici ve třech variantách, dodala Puma. "Bílé stulpny mají pro domácí zápasy tradici už z minulých let, proto se k nim vracíme. Takzvaná žlutá ponorka nám na několika venkovních zápasech během jara přinesla štěstí, takže tuto kombinaci určitě opět využijeme," poodhalil ředitel teplického marketingu Martin Kovařík.

Jihlava ofenzivně opět nepřesvědčuje a sbírá jen prohry. Kameník a Vaculík se ohledně posílení neshodnou...

Zdroj: fkteplice.cz