eFotbal

Hvězda ze severu budí emoce. Liberec představil nové logo, fanoušci chválí i kritizují

eFotbal
Hvězda ze severu budí emoce. Liberec představil nové logo, fanoušci chválí i kritizují
Hvězda ze severu budí emoce. Liberec představil nové logo, fanoušci chválí i kritizujíFlashscore
Obrovské změny sliboval po svém nástupu do Slovanu Liberec jeho nový vlastník Ondřej Kania. A v severočeském klubu se skutečně mění situace každým dnem. Na pohárové příčky se sice týmu dosáhnout, novinek je ale celá řada. Tou poslední je zatím nové moderní klubové logo. Slovan jej bude využívat od nadcházející sezony. Novou vizuální identitu „Hvězdy ze severu“, včetně vysvětlení geneze nového logotypu najdete na webu www.hvezdazeseveru.cz.
Reklama
Reklama

„Slovan prochází procesní a strukturální přestavbou. Měníme mimo jiné i přístup ke komunikaci s fanoušky, měníme chování na přestupovém trhu a měníme ambice, které klub má. Změna vizuální identity klubu je jedním z důležitých střípků do celé skládačky. Jedním z našich zásadních úkolů je získat zpátky fanoušky, které klub historicky měl a kteří chodili na zápasy, nebo se na ně dívali v televizi, a zároveň je naším velkým cílem získat fanoušky nové a to nejen z Liberce, ale z celého Česka,“ vysvětluje na klubovém webu majoritní akcionář klubu Ondřej Kania.

„Každý rebranding v prvních hodinách a dnech budí velké vášně a chvíli trvá, než si na něj lidé zvyknou. Jsem ale přesvědčen o tom, že jsme jako klub spolu s externími partnery v celém procesu odvedli maximální úsilí a že nová identita se povedla,“ dodává.

Sparta může překonat bodový rekord Slavie. Nejvíc se obávám sestavy, bude problém najít 11 kluků, přiznává Priske

„Představili jsme novou vizuální identitu a logo, které začne platit od startu následující sezóny. Odtajněním loga pro nás ale celý příběh nekončí. Naopak v nejbližších týdnech musíme aplikovat novou identitu do všech míst v outdooru i digitálním prostředí. Chceme také fanouškům už brzy nabídnout nový merch ve fanshopu a chystáme i další novinky. Vše se budeme snažit směřovat na termín klubových narozenin, které vycházejí na 12. července,“ doplňuje také Štěpán Hanuš, ředitel marketingu a obchodu ve Slovanu.

Reakce fanoušků se pohybují v mezích, které šéfové Slovanu očekávali. "Boží a boží upoutávka, miluju ten klub a město," napsal třeba @liborliska5105. "Video pěkný, ale logo strašný," dodává pro změnu @paveltichy8748. V podobném duchu se pak reakce střídají a nelze určit, zda převažují pozitivní či negativní ohlasy. Určitě ale nové logo vzbudilo pozornost napříč ligovou scénou. "Pěkný logo chválím z Plzně!" uvádí @TheRatchez.