„Slovan prochází procesní a strukturální přestavbou. Měníme mimo jiné i přístup ke komunikaci s fanoušky, měníme chování na přestupovém trhu a měníme ambice, které klub má. Změna vizuální identity klubu je jedním z důležitých střípků do celé skládačky. Jedním z našich zásadních úkolů je získat zpátky fanoušky, které klub historicky měl a kteří chodili na zápasy, nebo se na ně dívali v televizi, a zároveň je naším velkým cílem získat fanoušky nové a to nejen z Liberce, ale z celého Česka,“ vysvětluje na klubovém webu majoritní akcionář klubu Ondřej Kania.
„Každý rebranding v prvních hodinách a dnech budí velké vášně a chvíli trvá, než si na něj lidé zvyknou. Jsem ale přesvědčen o tom, že jsme jako klub spolu s externími partnery v celém procesu odvedli maximální úsilí a že nová identita se povedla,“ dodává.
Sparta může překonat bodový rekord Slavie. Nejvíc se obávám sestavy, bude problém najít 11 kluků, přiznává Priske„Představili jsme novou vizuální identitu a logo, které začne platit od startu následující sezóny. Odtajněním loga pro nás ale celý příběh nekončí. Naopak v nejbližších týdnech musíme aplikovat novou identitu do všech míst v outdooru i digitálním prostředí. Chceme také fanouškům už brzy nabídnout nový merch ve fanshopu a chystáme i další novinky. Vše se budeme snažit směřovat na termín klubových narozenin, které vycházejí na 12. července,“ doplňuje také Štěpán Hanuš, ředitel marketingu a obchodu ve Slovanu.
Reakce fanoušků se pohybují v mezích, které šéfové Slovanu očekávali. "Boží a boží upoutávka, miluju ten klub a město," napsal třeba @liborliska5105. "Video pěkný, ale logo strašný," dodává pro změnu @paveltichy8748. V podobném duchu se pak reakce střídají a nelze určit, zda převažují pozitivní či negativní ohlasy. Určitě ale nové logo vzbudilo pozornost napříč ligovou scénou. "Pěkný logo chválím z Plzně!" uvádí @TheRatchez.