eFotbal

Nové logo fotbalové asociace má být dynamičtější a dravější. Na podzim představí nové logo i reprezentace

eFotbal
Nové logo fotbalové asociace má být dynamičtější a dravější. Na podzim představí nové logo i reprezentace
Nové logo fotbalové asociace má být dynamičtější a dravější. Na podzim představí nové logo i reprezentaceFlashscore
Nové logo představila poslední prázdninový pátek Fotbalová asociace České republiky (FAČR) dnes představil. FAČR tak učinila před blížícím se 120. výročím založení domácího fotbalu.
Reklama
Reklama

"Od minulého loga, které v roce 2011 nahradilo znak ČMFS (Českomoravský fotbalový svaz, pozn. red.), to není tak radikální. Přesto za tu dobu uběhl nějaký čas a asociace uznala, že je třeba držet trend, který se neustále vyvíjí. Tato podoba se mi líbí. Je na něm znát pokrok, větší dynamika, ale zároveň je tam kontinuita," uvedl na tiskové konferenci Jiří Šidliák první místopředseda FAČR za Moravu.

Již čtrnácté logo české fotbalové asociace (historicky první znak fotbalového svazu vznikl v roce 1901) vychází z podoby, která byla zavedena právě před deseti lety se změnou ČMFS na FAČR. Vyobrazený lev má ovšem působit dravěji a moderněji než ten předchozí. "Rebranding znamenal skvělou příležitost vytvořit především kresbu lva novou a unikátní, která svým charakterem odpovídá době i specifikům fotbalového prostředí. Tuto výzvu se podařilo naplnit v podobě naprosto originálního a nezaměnitelného loga včetně kresby lva, kterými se asociace nově bude pyšnit," uvedl k nové podobě z tvůrců loga Miroslav Pomikal.

Podle Pomikala byla největší výzvou úprava lva, který má jiné nohy a ocas. "Tam jsme řešili třeba tloušťku nohou a zároveň jsme nechtěli, aby to byly pařáty. Úpravy se musely udělat i u ocasu. Museli jsme ho prodlužovat a vyřešit jiné zakroucení," uvedl spoluautor loga, podle kterého trvala příprava několik měsíců.

Nové logo dostane také česká reprezentace, jeho představení se chystá na podzim. Kromě toho chce FAČR v rebrandingu svých značek pokračovat. Vše má společně spojovat slogan "Společně pro náš fotbal". Ještě před změnou loga FAČR přišel brand aplikace Náš fotbal.

Vypadá to, že po téhle poharové sezóně půjdou na Letnou až naše vnoučata. Fanoušci si utahují z losu Sparty pro Evropskou ligu