Předcházelo tomu mnohem více (negativních) ohlasů, než bývá u ostatních šampionátů zvykem, přesto se nesmí zapomínat na to, že i špatná reklama je stále reklamou a že si tak velký turnaj, jakým je MS, lidé stejně nenechají ujít. Ve výsledku si tedy šéf FIFA nemohl na nic stěžovat, protože účel splnil prostředky.
„Myslím si, že na to MS budeme vzpomínat na jako jedno z největších a nejlepších vůbec. Ta atmosféra byla mimořádná, a navíc jsme přišli s průlomovou metodou, která zase posunula hranice o něco dále. Chtěli jsme rozšířit fotbal do dalších koutů světa, což se nám podařilo. Získali jsme nové fanoušky, to bylo hlavním cílem, v tomto směru tedy nemůžeme být spokojeni,“ hodnotil Infantino.
Uspořádat turnaj v Kataru byl údajně dobrý nápad. „Lidé měli možnost vidět, jak perfektní toto místo ve skutečnosti je. Lidé po celém světě viděli, jak pohostinná a bohatá tato země je. Má velmi bohatou kulturu a skvělé fanoušky, za jejichž přízeň jim velmi děkuji,“ hřálo Infantina, který kdysi navrhoval, aby se MS hrálo každé dva roky. Jeho návrh ovšem neprošel, a tak se pokouší fotbal oživit jinými způsoby.