eFotbal

U Nisy touží po lepší návštěvnosti. Tržby ze Slovácka jasně překonaly střety s Karvinou i Sigmou, derby však ne

eFotbal
U Nisy touží po lepší návštěvnosti. Tržby ze Slovácka jasně překonaly střety s Karvinou i Sigmou, derby však ne
U Nisy touží po lepší návštěvnosti. Tržby ze Slovácka jasně překonaly střety s Karvinou i Sigmou, derby však neFlashscore
Nová předsedkyně představenstva Slovanu Liberec Petra Kania na sebe v rámci domácí prvoligové branže poprvé výrazněji upozornila na síti X, kde si vyměnila bonmoty se slávistickým šéfem Jaroslavem Tvrdíkem.
Reklama
Reklama

"Baví mě, když pošle Ondřej Kania na Ligové grémium svoji manželku. To bych doma zkusil navrhnout jen jednou," napsal funkcionář lídra FORTUNA:LIGY.

"Manžel mě nikam neposlal. Naopak, já jsem ho prostě nechala doma," kontrovala nové šéfka podještědské značky, jejíž sportovní politiku má nyní nově na starost tandem Jan Nezmar a Theodor Gebre Selassie.

Její choť a majitel severočeského klubu poté na upřesňoval, že jde o inženýrku ekonomie s červeným diplomem, která je vysoce postavenou auditorkou největších bank v Česku a na Slovensku a dohlíží právě i na jejich společnou čtvrtmiliardovou investici.

Jedním z cílů manželů Kaniových je dlouhodobé zvýšení návštěvnosti stadionu U Nisy. Sami si hodlají za lístky platit, což ukázali právě i v posledním kole proti Slovácku a nabádají k tomu i své blízké, známé a kamarády.

"Za své lístky si budu platit. A naši kamarádi a přátelé, i ti dlouho nevidění, co se nyní ozývají, budou muset platit taky. Doufám, že částečně přispějeme k tomu, aby se navýšily tržby ze vstupného," vzkázal v zhruba týden starém rozhovoru s fanoušky Kania.

SLOVAN SE MUSÍ SROVNÁVAT SE SLAVIÍ, SPARTOU A PLZNÍ A NE S NIKÝM JINÝM, TVRDÍ JEHO NOVÝ MAJITEL KANIA

V Liberci s diváckou podporou dost bojují. Zatímco ještě před pár lety se mohl Slovan pochlubit průměrnými návštěvami okolo pěti tisíc diváků, v rámci rozlučky s první polovinou sezony přišlo na Zlín jen 1 052 platících diváků, což by měla být nejnižší návštěva v historii trojnásobného domácího šampiona.

Od roku 2022 se mimochodem odehrálo na liberecké půdě hned šestnáct ligových soubojů s návštěvou pod dva tisíce příznivců, což také není zrovna příznivá statistika.

Družina kouče Luboše Kozla se v jarní části představila domácímu publiku ve čtyřech případech, s tím že nejvíce táhlo regionální derby s Jabloncem (tržby ze vstupného byly 294 650 korun) a nejméně pak střet s Karvinou (63 800 korun)

Poslední kolo se Slováckem (215 800 korun) bylo premiérou pro nové vlastníky a bezpečně byl překonán i vstup do odvetné části ročníku se Sigmou (114 650 korun).

"Všem vám děkujeme a doufáme v co nejvyšší návštěvnost 21. dubna proti Hradci Králové," napsala na síti X Petra Kania, která transparantně odhalila čísla tržeb, což nebývá obvyklé.

Její modrobílý klub je v současnosti rozjetý. Vyhrál v Plzni, přejel Slovácko a na první šestku ztrácí tři kola před koncem základní části pouhý bod.

Liberecké tržby ze vstupného včetně DPH na jaře:

Olomouc (2:0) - 114 650 korunJablonec (3:3) - 294 650 korunKarviná (1:0) - 63 800 korunSlovácko (4:1) - 215 900 korun

Foto: FC Slovan Liberec