Na začátku roku vedla Sparta před Plzní!

Na začátku roku vedla Sparta před Plzní!

Komunikace na sociálních sítích je důležitou součástí marketingu fotbalových klubů. Generální partner nejvyšší české fotbalové ligy ePojisteni.cz proto vypracoval unikátní infografiku, která ukazuje, jak jsou jednotlivé kluby v této oblasti úspěšné. 

Suverénně nejlepším klubem je AC Sparta Praha, která má nejvíce fanoušků či followerů na nejrozšířenějších sociálních sítích, na Facebooku pak vítězí dokonce s více než stosedmdesátitisícovým náskokem oproti konkurenci. 

Společnost ePojisteni.cz, jednička na trhu online finančních služeb a zároveň generální partner nejvyšší české fotbalové ligy, sestavila ve spolupráci s agenturou eVisions žebříček, který představuje srovnání k 1.lednu 2017 napříč sociálními sítěmi Facebook, Instagram a Twitter a ukazuje také nárůst online fanouškovské základny za celý předchozí rok. 

Mezi sociálními sítěmi je nejpopulárnější platformou Facebook, kde pražská Sparta dosáhla 264 545 fanoušků, čímž se jako jediná z českých klubů přehoupla nejen přes magickou stotisícovou hranici, ale dokonce výrazně přes její dvojnásobek. Na druhém místě se umístila Viktoria Plzeň s 91 906 fanoušky, následovaná ostravským Baníkem (85 178) a pražskou Slavií (76 783). 

Pokud bychom se podívali do zahraničních lig, tak například FC Basilej posbírala již 2 007 000 fanoušků.

KOMPLETNÍ POŘADÍ KLUBŮ PODLE FANOUŠKŮ NA EACEBOOKU, TWITTER A INSTAGRAMU NAJDETE V NOVÉM ČÍSLE MAGAZÍNU HATTRICK, KTERÉ VYŠLO VE ČTVRTEK 6.DUBNA 2017.